Op onze producten heeft u natuurlijk altijd garantie op fabricage fouten, bekijk hieronder per leverancier op hoeveel jaar u standaard kunt rekenen:
Leverancier: | Aantal jaar: |
4 Seasons Outdoor | 5 (10 hularo wicker) |
Taste by 4 Seasons | 5 |
AppleBee | 3 |
Castle Line | 2 |
Cosi-Fires | 1 |
Happy Cocooning | 1 |
SenS-Line | 1-2 |
Suns | 2 |
Studio 20 | 2 |
Grandhall | 1 |
Zebra | 3 |
Eurotrail | 1 |
Niehoff | 2 |
Easyfires | 1 |
Komt u na aankoop een gebrek tegen aan uw product en u zit nog binnen de garantie periode? Mail ons een foto van het probleem en we lossen het graag voor u op. Garantie is alleen geldig als het product ook juist onderhouden is. Bekijk daarvoor onze pagina onderhoud tuinmeubelen. Alle garantie is alleen van toepassing op consumptief gebruik van de artikelen en deze vervalt zodra de artikelen op enige wijze bedrijfsmatig of in horeca of in verhuur of bruikleen gebruikt worden. Schade door verkeerd gebruik, wangebruik of buitengewoon gebruik is mede van garantie uitgesloten. Tevens is natuurlijke en/of normale slijtage/verkleuring/etc. nimmer reden voor aanspraak op garantie.
Als u product hieraan voldoet word deze in eerste instantie altijd gerepareerd, is dit niet meer mogelijk dan krijgt u een nieuw product toegewezen. Deze reparatie kan enige tijd duren. Garantie aanspraken dienen altijd met de aankoopbon te worden ingediend.
Mocht u een klacht hebben over een product of over onze dienstverlening dan lossen wij dit graag voor u op. Vul hieronder het contact formulier daarvoor in. Wij vinden het zeer vervelend wanneer er iets mis gaat en vinden service en kwaliteit zeer belangrijk. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze service, communicatie en producten. Wij zullen elke klacht dan ook met de grootste aandacht behandelen en er alles aan doen om deze naar tevredenheid af te handelen.
Wij behandelen een klacht op de volgende manier:
- U ontvangt zo snel mogelijk een reactie naar aanleiding van uw klacht (binnen 48 uur).
- Om de klacht zo snel mogelijk goed te kunnen oplossen, ontvangen wij graag een foto per mail van de betreffende klacht. Dan kunnen wij dit gelijk beoordelen en de juiste oplossing hiervoor zoeken.
- Wij beoordelen uw klacht en proberen een gepaste oplossing te vinden.
- Wij gebruiken deze ervaring, om nieuwe situaties te voorkomen.